9.12.2014

DIY Straw Embroidery


hello dears!
so happy because my ankle is getting better and better,
thanks for your warm support and sweet wishes!!!
so kind of you ♥
i'm still enjoying being at home... working on my little things :)

here is the latest craft project tutorial i made for Handmade Charlotte
using plastic straws for embroidering.
love yarn and plastic combination,
it's a very easy and fun kids activity.
i used some of the left straw pieces for making a cool bracelet for myself.
hope you enjoy the full tutorial with downloadable templates for embroidery!
happy weekend dears


hola guapas!
estoy muy feliz porque mi tobillo cada vez está mejor,
gracias por vuestros ánimos!!
sois lo más :)
por suerte todavía estoy disfrutando el estar todo el día en casa,
voy haciendo mis cosas y estoy super relajadita, jeje.

estas son unas fotos del último tutorial que hice para Handmade Charlotte
es una actividad muy sencilla y divertida para niños,
se trata de bordar sobre cartón utilizando cañitas/pajitas a modo de cuentas,
es difícil escapar al magnetismo de esos trocitos de plástico de colores...
yo he acabado haciéndome unas pulseras con todos las piezas sobrantes!
espero quedisfrutéis del tutorial y de las plantillas descargables
para bordar todos estos bichejos.
feliz fin de semana queridas mías :)





4 comentarios:

lanusa said... [Reply to comment]

No se de donde sacas tanta imaginación!!

Sarah said... [Reply to comment]

I only recently discovered your blog and have fallen in love with your wonderful creations. :)

misako mimoko said... [Reply to comment]

@lanusa jajaja!! creo que se me va ligeramente la olla ;) un beso grande!!

@Sarah thank you! happy to meet you, love your blog and style!! <3

misako mimoko said... [Reply to comment]

@lanusa jajaja!! creo que se me va ligeramente la olla ;) un beso grande!!

@Sarah thank you! happy to meet you, love your blog and style!! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...